Франкфурт, Німеччина, 12 вересня 2019 р. На міжнародній автомобільній виставці Frankfurt Motor Show у Німеччині компанія Ford продемонструвала свою відданість справі наближення електричного майбутнього для власних клієнтів.
Компанія вперше представила свою найрізноманітнішу лінійку електрифікованих автомобілів, яка допоможе збільшити їхні продажі. Очікується, що наприкінці 2022 р. у Європі буде продаватися більше таких автомобілів, ніж машин зі стандартними бензиновими та дизельними двигунами.
Раніше цього року компанія Ford повідомила, що всі нові моделі пасажирських автомобілів Ford також матимуть електрифіковану версію (помірний гібрид, повний гібрид, гібрид, що підключається до електромережі) або версію з повністю електричним агрегатом — це надасть можливість запропонувати європейським споживачам одну з найрізноманітніших лінійок електрифікованих транспортних засобів. До кінця 2024 р. компанія представить у Європі 17 електрифікованих автомобілів — зокрема, вісім у 2019 р.
Компанія Ford очікує, що до кінця 2022 р. продажі електрифікованих автомобілів складатимуть понад половину від загальної кількості продажів пасажирських транспортних засобів компанії, і вони перевищать продажі машин такого класу зі стандартними бензиновими та дизельними двигунами. До цього часу компанія також планує продати понад 1 мільйон електрифікованих пасажирських автомобілів.
«Електрифікація швидко стає основною тенденцією на ринку, тому ми суттєво збільшуємо кількість електрифікованих моделей автомобілів і варіантів силових агрегатів, щоби наші споживачі мали можливість здійснювати свій вибір відповідно до власних потреб, — повідомив Стюарт Роулі, президент європейського відділення компанії Ford. — Забезпечивши неймовірно простий перехід на використання електрифікованих автомобілів, ми очікуємо, що до кінця 2022 р. більша частина проданих пасажирських транспортних засобів буде електрифікованими».
На виставковому стенді компанії Ford у Франкфурті представлені лише електрифіковані моделі з найбільшої лінійки автомобілів такого типу, яка будь-коли демонструвалася компанією, зокрема:
Повністю новий гібрид Kuga Plug, що підключається до електромережі — версія нового середньорозмірного кросовера Ford із найвищим рівнем електрифікації за всю історію бренду та перший автомобіль Ford, який пропонується із силовими агрегатами помірного гібриду, повного гібриду та гібриду, що підключається до електромережі.
Повністю новий гібрид Explorer, що підключається до електромережі, семимісний позашляховик, і новий гібрид Tourneo Custom, що підключається до електромережі, восьмимісний мікроавтобус — обидві моделі забезпечують можливість руху суто на електротязі, зберігаючи великий запас ходу та незалежність автомобіля зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння.
Новий гібрид Puma EcoBoost, компактний кросовер із новітнім агрегатом типу «помірний гібрид», який забезпечує скорочення викидів CО2, оптимальну витрату пального та більш чутливе кермування, що дає змогу отримати підвищене задоволення від водіння; уперше представлений у стильній версії Titanium.
Гібрид Ford Mondeo з кузовом універсал та агрегатом типу «повний гібрид», що має функцію самозаряджання від бензинового двигуна. Ця модель є привабливою альтернативою автомобілям із дизельними двигунами, адже вона забезпечує можливість руху суто на електротязі, що є дуже зручною опцією в міських умовах із частими зупинками.
У 2020 р. розпочнеться випуск нового SUV, стилізованого під легендарний Mustang із повністю електричним приводом і функцією швидкісного заряджання, запас ходу якого суто на електротязі за Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (WLTP) становитиме 600 км.*
«У сфері електрифікації не існує універсальних рішень. Кожен споживач має свої особливі обставини та потреби у використанні автомобіля, — підкреслив виконавчий директор компанії Ford of Europe з інженерно-конструкторських робіт Йорг Беєр. — Наша стратегія полягає в тому, щоби запропонувати найбільш підходящі варіанти електрифікованих силових агрегатів для відповідної машини, щоб експлуатація наших електрифікованих автомобілів клієнтами компанії була максимально простою, а кермування ними приносило лише задоволення».
Безпроблемне заряджання
Компанія Ford у співробітництві з шістьма провідними постачальниками електроенергії в різних країнах Європи планує надавати послуги зі встановлення настінних блоків для заряджання за спеціальними «зеленими» тарифами власникам гібридів, що підключаються до електромережі, забезпечуючи більш просте, швидке та дешеве заряджання електрифікованих автомобілів.
Компанія Ford нещодавно повідомила про бажання налагодити тісну співпрацю з компанією Centrica у сфері надання послуг на території Великої Британії та Ірландії. Партнери компанії Ford з-поміж постачальників електроенергії також надаватимуть такі послуги для забезпечення ефективної підтримки дилерських мереж компанії Ford в інших країнах Європи.
Настінний зарядний блок від компанії Ford дає змогу збільшити потужність заряджання на 50% порівняно зі стандартною побутовою розеткою — завдяки цьому власники гібридних автомобілів Ford, що підключаються до електромережі, зможуть суттєво скоротити час заряджання, інколи навіть на третину.
«Наше співробітництво з провідними постачальниками електроенергії, включно з компанією Centrica, дає нам змогу запропонувати єдине рішення, яке охоплює послуги з постачання та встановлення обладнання, а також надання особливих «зелених» тарифів для нашого настінного блоку для швидкого заряджання», — заявив Рулант де Вард, віце-президент європейського відділення компанії Ford із питань маркетингу, продажів і обслуговування.
Компанія Ford також розробила новий додаток для смартфонів і планшетів, який дасть змогу водіям гібридних автомобілів легко знаходити зарядні станції та сплачувати за заряджання. Компанія Ford, у співробітництві з NewMotion, забезпечує доступ до найбільшої мережі зарядних станцій загального користування в різних європейських країнах. Новий додаток набагато полегшить власникам автомобілів Ford користування послугами понад 118 000 зарядних станцій в 30 країнах та процес їхньої оплати. Споживачі зможуть без жодних проблем користуватися зарядними станціями в різних регіонах, замовляючи послуги та сплачуючи за них з одного рахунку, що ще більше спростить експлуатацію електричних автомобілів.
Крім того, разом із уже доступним бортовим модемом FordPass Connect додаток FordPass дає змогу водіям гібридних автомобілів Ford, що підключаються до електромережі, дистанційно контролювати процес заряджання своїх транспортних засобів.
Компанія Ford також є одним із засновників та акціонерів консорціуму IONITY, який має на меті до кінця 2020 р. побудувати в ключових точках на території різних європейських країн 400 зарядних станцій потужністю 350 кВт. Це забезпечить суттєве скорочення часу заряджання для всіх типів електрифікованих автомобілів порівняно з наявними системами — ідеальне рішення для здійснення далеких поїздок.
Перехід на електрифіковані автомобілі стає неймовірно простим — переконатися в цьому допоможе Go Electric
На виставці також дебютує Go Electric — новий захід компанії Ford, що дає змогу докладно описати споживачам особливості електрифікованих автомобілів. Відвідувачі заходу Go Electric зможуть побачити інтерактивні експонати з використанням технологій віртуальної реальності — зокрема, перший у світі захоплюючий тренажер електричного автомобіля із симулюванням прискорення.
У межах Go Electric можна ознайомитися з низкою експонатів, котрі допоможуть краще зрозуміти сучасні та майбутні технології використання електричної тяги та дізнатися, які рішення є оптимальними для задоволення конкретних потреб.
На заході Go Electric представлено:
Перший у світі тренажер електричного автомобіля із симуляцією прискорення, який відтворює всі особливості кермування електричним транспортним засобом, включно з плавним лінійним прискоренням.
Презентація з використанням доповненої реальності, що пояснює, які види електрифікованих силових агрегатів пропонуються компанією Ford, і демонструє принципи їхньої дії — від технології поміркованого гібриду з використанням батареї напругою 48 В у новітній моделі Ford Puma до повністю електричного позашляховика Ford, стилізованого під легендарний Mustang, випуск якого розпочнеться незабаром.
Інтерактивні сенсорні екрані, які допоможуть відвідувачам зрозуміти, які саме електричні технології та вироби найкраще підходять для їхнього стилю життя.
Інтерактивний експонат із використанням реального зарядного обладнання, що дасть відвідувачам змогу на практиці зрозуміти, скільки часу потребує заряджання гібридних і повністю електричних автомобілів за різних умов.
Відвідувачі виставки Frankfurt Motor Show зможуть відвідувати захід Go Electric до 22 вересня.
# # #
Ford Explorer, гібрид, що підключається до електромережі: рівень викидів CO2— від 71 г/км, витрата пального — від 3,1 л/100 км
Ford Kuga, гібрид, що підключається до електромережі: рівень викидів CO2— від 26 г/км, витрата пального — від 1,2 л/100 км
Ford Mondeo, гібрид із кузовом «універсал»: рівень викидів CO2— від 99 г/км, витрата пального — від 4,3 л/100 км (із 17-дюймовими легкосплавними дисками (додаткова опція))
Гібрид Ford Puma EcoBoost: рівень викидів CO2— від 125 г/км, витрата пального — від 5,5 л/100 км
Ford Tourneo Custom, гібрид, що підключається до електромережі: рівень викидів CO2— від 75 г/км, витрата пального — від 3,3 л/100 км
* Офіційно підтверджені показники паливної ефективності та рівня викидів CO2 будуть опубліковані ближче до дати початку продажів.
Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу ходу під час руху з використанням електроприводу вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Рівні споживання пального та викидів CO2 вказані для моделей автомобілів, а не для конкретного транспортного засобу. Проведена стандартна процедура випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім паливної ефективності, на показники споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу ходу автомобіля під час руху з використанням електроприводу впливає техніка кермування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є основним парниковим газом, що негативно впливає на процес глобального потепління.
Починаючи з 1 вересня 2017 р., деякі нові автомобілі проходять процедуру сертифікації за Всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний порядок визначення показника витрати пального та рівня викидів CO2. З 1 вересня 2018 року розпочався процес переходу з нового європейського їздового циклу (NEDC) на процедуру WLTP. На етапі поступової відмови від використання NEDC буде визначатися співвідношення показників споживання пального та викидів CO2, отриманих за процедурою WLTP, і параметрів, що відповідають вимогам стандарту NEDC. Унаслідок зміни деяких параметрів тестування можуть виникати певні відхилення від отриманих раніше показників паливної ефективності та рівня викидів — тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 для одного і того самого автомобіля можуть відрізнятися.